reklama

Klam

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Blúdiac svetom sámjednu ružu zbadáma váhavo sa priblížim.Jej krása skrývajúca žiaľ, jej vôňa unášajúca ma vdiaľa jej úsmev omamujúci.Kde sú všetci?Nech sledujú ju so mnou,nie nech nechajú ma radšej len s ňou,len s ružou a dušou mojou biednou.Túžba po zblížení, po objatí ma máta,no chýbajú mi dátana racionálne zhodnotenie situácie.A predsa skúsim to nesmelo,a predsa dotknem sa jej zbabelozvedavý na reakciu.Vraví sa risk je zisk,no jeden stiskprebral ma v realitu krutú.Ostrá bolesť sa tela môjho zmocnilaa nemá ruža záhadná ma zabila,rýchlo a spanilo.

Michaela Harvanová

Michaela Harvanová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem byť človekom, ktorý sa mi nehnusí. ( J. P. Sartre ) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu