reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Harvanová

Michaela Harvanová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem byť človekom, ktorý sa mi nehnusí. ( J. P. Sartre ) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Plynutie

Michaela Harvanová

Plynutie

  • 26. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 411x
  • 0
Mala som krásne 15-dierkové Steely

Michaela Harvanová

Mala som krásne 15-dierkové Steely

Áno, mala som ich naozaj rada. Hodili sa takmer k celej mojej garderóbe, no čo je dôležitejšie, boli pohodlné, vhodné do každého terénu i počasia. To oceníte, najmä keď je upršaná jeseň, alebo keď sa celú zimu brodíte v kašovitej hmote, v meste sa vyskytujúcej forme snehu. Ich ďalšou vlastnosťou, ktorá by stála za zmienku, bola tiež schopnosť prejavujúca sa väčšinou v natrepanej električke, a to odolávanie nekoordinovaným krokom náhliacich sa ľudí. Jednoducho o kladných vlastnostiach tejto obuvi nebolo pochýb.

  • 1. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 180x
  • 8
Klam

Michaela Harvanová

Klam

  • 26. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 534x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu